Neizejot no mājām – JNĪP informatīvās sistēmas jaunās iespējas
- Detaļas
- Kategorija: Namu pārvalde
- Publicēts 22 Marts 2021
Gada laikā Jelgavas iedzīvotāji digitālā vidē pieņēmuši vairāk nekā 600 dzīvokļu īpašnieku kopību lēmumus
Uzņēmuma Jelgavas nekustamā īpašuma pārvalde informatīvā sistēma ir labs palīgs gan uzņēmuma darbiniekiem, gan klientiem savu ikdienas pienākumu veikšanai un savstarpējai saskarsmei internetā. Vairākkārt esam pārliecinājušies, ka sistēmas izstrādē ieguldītais darbs un līdzekļi vienmēr ir attaisnojušies. Esam meklējuši jaunas idejas un tehniskos risinājumus arī 2020. gadā. Nozīmīgākais no tiem ļāva Jelgavas iedzīvotājiem, par spīti valstī esošajai ārkārtējai situācijai un bargajiem ierobežojumiem, savstarpēji vienojoties, mierīgi un ērti pieņemt māju pārvaldīšanai būtiskus lēmumus, šoreiz – digitālā formā.
„Esam gatavi gādāt par iedzīvotāju drošību!”
- Detaļas
- Kategorija: Namu pārvalde
- Publicēts 21 Marts 2021
Jelgavā tuvākajos trīs gados ir lieli plāni māju atjaunošanai, tikai nepieciešama aktīva dzīvokļu īpašnieku līdzdalība
Uzņēmuma Jelgavas nekustamā īpašuma pārvalde tehniskais direktors Oļegs Kukuts stāsta, ka 2020. gadā uzņēmums veicis divu daudzdzīvokļu māju atjaunošanu. Šim gadam plāni ir vēl ambiciozāki.
Piedalieties dzīvokļu īpašnieku kopsapulcēs 2021. gadā!
- Detaļas
- Kategorija: Namu pārvalde
- Publicēts 21 Marts 2021
Neskatoties uz pandēmijas izraisīto ārkārtējo situāciju valstī, dzīvokļu īpašnieki saņems pārvaldnieka atskaites par iepriekšējā gada pārvaldīšanas rezultātiem un uzzinās par remontdarbu plāniem šim gadam
Jelgavas nekustamā īpašuma pārvaldes (JNĪP) pārvaldītajās dzīvojamās mājās ikgadējās dzīvokļu īpašnieku kopsapulces ir obligātas. Tās tika organizētas katru gadu, izņemot pagājušo – 2020. gadu, kad ierasto kārtību izjauca pandēmija. Tomēr uzņēmums nevar atkāpties no obligāto pārvaldīšanas uzdevumu pildīšanas, tādēļ, pielāgojoties esošajai situācijai, 2021. gada pavasarī plāno ikgadējās dzīvokļu īpašnieku kopsapulces savās pārvaldāmajās dzīvojamās mājās organizēt elektroniskā vidē.
Ko svarīgi zināt dzīvokļu īpašniekiem, lai nepalaistu garām iespēju piedalīties sapulcē, uzzināt svarīgākos jaunumus, uzdot jautājumus pārvaldniekam un piedalīties balsošanā par lēmumu pieņemšanu?
Māja tiek pārkurināta. Kā rīkoties?
- Detaļas
- Kategorija: Komunālie pakalpojumi
- Publicēts 20 Marts 2021
„Dzīvoju Rīgā, Grīna bulvārī 7,” stāsta mūsu lasītājs Vasilijs. „Siltajās dienās māja tiek pārkurināta. Līdzīgas problēmas ir mūsu kaimiņiem mājās Grīna bulvārī 9, 11 un 13. Ziņojām par pārkurināšanu pārvaldniekam, bet reakcijas nav, mājas siltumtīklus apsaimnieko uzņēmums Siltumserviss Rīga.”
Uz jautājumiem atbild Elīna Silionova, uzņēmuma Siltumserviss Rīga (SSR) Kvalitātes kontroles nodaļas vadītāja.
Juris Vidžis: „Kopā mums izdosies!»
- Detaļas
- Kategorija: Namu pārvalde
- Publicēts 20 Marts 2021
Kā uzņēmumā Jelgavas nekustamā īpašuma pārvalde māju pārvaldīšanu organizē pandēmijas apstākļos?
Aizvadītais gads bija sarežģīts apsaimniekošanas uzņēmumiem, bet SIA Jelgavas nekustamā īpašuma pārvalde (JNĪP) spēja ātri pielāgoties situācijai, lai nodrošinātu klientiem kvalitatīvus pārvaldīšanas pakalpojumus. Par jaunajiem 2021. gada izaicinājumiem stāsta uzņēmuma vadītājs Juris Vidžis.
„Rīkojamies dzīvokļu īpašnieku kopības vārdā”
- Detaļas
- Kategorija: Namu pārvalde
- Publicēts 20 Marts 2021
Uzņēmuma Jelgavas nekustamā īpašuma pārvalde administratīvais direktors stāsta, kādas izmaiņas likumos skars dzīvokļu īpašniekus
Kā SIA Jelgavas nekustamā īpašuma pārvalde (JNĪP) rūpējas par savu klientu – dzīvokļu īpašnieku – tiesību aizsardzību? Par to stāsta uzņēmuma administratīvais direktors Jānis Zeltiņš.
Jānis Zeltiņš dzīvokļa īpašniekiem atgādina, ka JNĪP ir dzīvokļu īpašnieku kopības pārstāvis visos jautājumos, kuri uzņēmumam deleģēti ar pilnvarojuma līgumu.
Siltumserviss Rīgai: „Remontdarbi jūsu mājā var arī ieilgt…”
- Detaļas
- Kategorija: Komunālie pakalpojumi
- Publicēts 19 Marts 2021
Kā uzņēmums Siltumserviss Rīga novērš problēmas ar dzīvojamo māju apkuri un karstā ūdens temperatūru?
Apkures sezonas laikā iedzīvotāji nereti sūdzas par nepietiekami labu siltuma padevi vai zemu karstā ūdens temperatūru. Pavasarī parādās sūdzības arī par to, ka mājas tiek pārkurinātas. Kā notiek apkures un karstā ūdens temperatūras regulēšana, un kāpēc šo pakalpojumu kvalitāte bieži pieklibo?