RNP lauž līgumu ar sniega tīrīšanas pakalpojumu sniedzēju “Ferrus”
- Detaļas
- Kategorija: Ziņas
- Publicēts 17 Februāris 2021
![Pixabay.com](/images/stories/150_spruce-1848543_1280_pb.jpg)
Izvērtējot to, kā tiek nodrošināta klientu māju piebraucamo ceļu un pagalmu attīrīšana no sniega, pēc vairākkārtēju pretenziju izteikšanas par neapmierinošo darba kvalitāti, SIA “Rīgas namu pārvaldnieks” (RNP) ir uzteicis sniega tīrīšanas un izvešanas līgumu ar pakalpojuma sniedzēju AS “Ferrus”.
Diemžēl pēc vairākkārtējas pretenziju izteikšanas par kvalitāti un mēģinājumiem sarunu ceļā panākt būtiskus uzlabojumus sniega tīrīšanas pakalpojumā RNP klientiem, rezultāts netika panākts. Līdz šim brīdim AS “Ferrus” nav spējis izpildīt līgumā noteiktās prasības, kā rezultātā RNP klienti nav saņēmuši līguma nosacījumiem atbilstošu pakalpojumu.
Sods par sniega nenotīrīšanu – līdz 1500 eiro!
- Detaļas
- Kategorija: Ziņas
- Publicēts 15 Februāris 2021
![Pixabay.com](/images/stories/150_male-with-his-foot-snow-shovel_fp.jpg)
Laika posmā no 1. līdz 3. februārim Rīgas domes Administratīvā inspekcija noformējusi 58 apskates protokolus – 43 par nenotīrītiem gājēju celiņiem un ietvēm, septiņus – par nenotīrītiem jumtiem, sešus – par piebraucamo celiņu netīrīšanu, bet vēl divus – par pašvaldības valdījumā esošo ielu un sabiedriskā transporta pieturvietu neatbilstošu uzturēšanu.
Savukārt pašvaldības policijā februārī, laika posmā no 1. līdz 7. februārim, uzsākts 151 administratīvais pārkāpumu process saistībā ar nenotīrītu sniegu, no tiem 108 – par nenotīrītām ietvēm, 39 – par nenotīrītiem jumtiem, balkoniem un lodžijām, bet četri – par citiem ar sniega nenotīrīšanu saistītiem pārkāpumiem.
Iedzīvotāji sūdzas par ūdens rēķiniem
- Detaļas
- Kategorija: Tarifi
- Publicēts 14 Februāris 2021
![Unsplash.com](/images/stories/150_call_unsplash.jpg)
Pagājušajā gadā Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija (SPRK) saņēmusi 11 rakstveida sūdzības un sniegusi 55 telefona konsultācijas par ūdenssaimniecības jautājumiem – tā liecina SPRK apkopotā informācija. Visbiežāk lietotāju vidū neskaidrības bijušas par ūdenssaimniecības pakalpojumu rēķiniem.
Kā liecina SPRK apkopotā informācija, 45,5% lietotāju bijuši neapmierināti par ūdenssaimniecības pakalpojuma sniedzēja izrakstīto rēķinu, savukārt 18,2% – par to, vai ūdenssaimniecības pakalpojumu tarifi ir piemēroti pareizi. Vienlīdz liels sūdzību skaits saņemts arī par ūdenssaimniecības pakalpojuma kvalitāti un līgumos iekļauto informāciju.
Mājokļa pabalsts: daudzi saņems vairāk!
- Detaļas
- Kategorija: Pašvaldības
- Publicēts 14 Februāris 2021
![Freepik.com](/images/stories/150_old_man_fp.jpg)
Kas mainījies tiem rīdziniekiem, kuriem pašvaldība palīdz apmaksāt komunālos rēķinus?
Tūkstošiem rīdzinieku dzīvokļa rēķinus spēj apmaksāt tikai ar Rīgas pašvaldības sociālā dienesta palīdzību. Kā saņemt dzīvokļa pabalstu, un kas mainījies 2021. gadā, stāsta Rīgas domes Labklājības departamenta pārstāve Lita Brice.
Pašvaldības mājokļa pabalstu dzīvokļa īres vai apsaimniekošanas izdevumu un komunālo pakalpojumu apmaksai saņem aptuveni 5000 Rīgas mājsaimniecību. Pērn katrai šādai saimniecībai pašvaldība piešķīra vidēji 585 eiro.
„Plāns vienkāršs – remontēt māju!”
- Detaļas
- Kategorija: Namu pārvalde
- Publicēts 13 Februāris 2021
![Pixabay.com](/images/stories/150_plumbing_840835_1920_pb.jpg)
Liela māja Imantā nomainīja apsaimniekotāju, un tagad stāvvadu nomaiņa viņam izmaksās vairākas reizes lētāk, nekā piedāvāja iepriekšējais pārvaldnieks
Cik strauji var mainīties daudzdzīvokļu mājas dzīve, mainot pārvaldīšanas uzņēmumu? Lielas mājas Rīgā, Kurzemes prospektā, pieredze var ieinteresēt daudzus Imantas rajona iedzīvotājus.
„Es dzīvoju mājā Kurzemes prospektā 80,” avīzes redakcijai stāsta Ludmila. „Beidzamajās dienās ievēroju, ka pie mūsu mājas sniegs ir notīrīts pa roku galam, bet ietves pie 84. mājas ir kārtībā – kaut uz izstādi sūtīt. Kā kaimiņiem izdodas panākt tādu sētnieka darbu?”
„Ik dienas baidos no eksplozijas!”
- Detaļas
- Kategorija: Komunālie pakalpojumi
- Publicēts 13 Februāris 2021
![Pexels.com](/images/stories/150_kitchen_pexels.jpg)
Gāze dzīvoklī: kā nepiedzīvot eksploziju, ja bojāts ir skaitītājs?
Rīdziniece Lilija nesen pārdzīvoja sadzīves šoku: gāzes dienesta darbinieki, kas bija ieradušies veikt pārbaudi, atklāja dzīvoklī gāzes noplūdi. Padzīvojusī sieviete bija sašutusi: „Es jau divus gadus sūdzējos par skaitītāju, kurš parādīja pārāk lielu gāzes patēriņu. Kāpēc dienesta darbinieki uz pārbaudi atnāca tikai tagad?”
Lilijai attiecības ar dabasgāzes piegādes kompāniju Gaso ir savdabīgas. Viss sācies ar to, ka pensionāres dzīvoklī dīvaini uzvedies gāzes skaitītājs:
Iedzīvotājs: „Sētniece regulāri sūdzas policijā par manu mašīnu!”
- Detaļas
- Kategorija: Ir problēma!
- Publicēts 12 Februāris 2021
![Pixabay.com](/images/stories/150_wheels_1813465_1920_pb.jpg)
„Esmu invalīds, savu auto novietoju stāvvietā pie mājas Vietalvas ielā 18 Rīgā,” raksta Vladislavs. „Sētniece sūdzējās, ka mana mašīna traucē mājas uzkopšanas darbiem, tādēļ ieradās policijas darbinieki, noformēja aktu un ar evakuatoru nogādāja manu mašīnu maksas stāvvietā. Vai sētniekam ir tiesības tā rīkoties? Kāpēc visiem mājas iedzīvotājiem ir atļauts novietot automašīnas kopējā stāvvietā, bet man, invalīdam, šādu tiesību nav?”
Atbild uzņēmuma Rīgas namu pārvaldnieks pārstāve Laura Vaļuma: