Ūdens zudumi tiek kontrolēti!
- Detaļas
- Kategorija: Komunālie pakalpojumi
- Publicēts Sestdiena, 15 Decembris 2018 17:08
„Pārvaldnieks maina ūdens patēriņa skaitītājus uz mūsu rēķina! Vai tas ir pareizi?” jautā jūrmalnieki
Simtiem tūkstoši dzīvokļu īpašnieku visā Latvijā katru mēnesi apmaksā tā saukto ūdens korekciju. Pēc būtības tas ir kaut kur mājā pazudis ūdens, kurš nekad nav iztecējis pa lietotāju krāniem. Protams, ka maksāt par nebijušu pakalpojumu ir sāpīgi, tikai jebkurš no variantiem, kā atrisināt šo problēmu, maksā vēl dārgāk.
Samazinām apkures rēķinus!
- Detaļas
- Kategorija: Komunālie pakalpojumi
- Publicēts Sestdiena, 15 Decembris 2018 16:58
Ar auksta laika iestāšanos iedzīvotāji rēķinus par apkuri allaž gaida ar bažām. Mūžīgais jautājums – vai ir iespēja samazināt maksu par siltumu bez lieliem kapitālieguldījumiem mājā? Šādu jautājumu uzdevām mūsu izvēlētajiem ekspertiem – RTU Siltuma, gāzes un ūdens tehnoloģijas institūta direktoram Egīlam Dzelzītim un AS Rīgas siltums valdes loceklim Uģim Osim.
■ Kā pareizi vēdināt dzīvokli?
■ Vai pakešu logi palīdz vai kaitē?
■ Kāpēc jauni radiatori nesilda?
■ Vai pietiek ar jumta siltināšanu?
■ Cik lielu ekonomiju dod alokatori?
Rīgā pieslēgta apkure!
- Detaļas
- Kategorija: Komunālie pakalpojumi
- Publicēts Ceturtdiena, 11 Oktobris 2018 20:42
Tradicionāli oktobrī galvaspilsētā sākas apkures sezona. Daļa rīdzinieku jau priecājas par siltajiem radiatoriem, daļa to gaida no dienas uz dienu. Rīgas siltuma valdes priekšsēdētājs Normunds Talcis stāsta, kā uzņēmums ir gatavojies apkures sezonai, kāpēc atgādinājuma vēstules par parādiem saņēmuši arī godīgie maksātāji, kāds būs apkures tarifs līdz jaunajam gadam.
■ Kad atdzīvosies radiatori?
■ Ko iesākt ar parādiem par siltumenerģiju?
■ Kāds būs Rīgas siltuma tarifs?
■ Kā dzīvot siltumā un nepārmaksāt par to?
Trīs jautājumi par apkuri
- Detaļas
- Kategorija: Komunālie pakalpojumi
- Publicēts Ceturtdiena, 22 Novembris 2018 22:35
Vai ir iespējams saņemt pārrēķinu par nesaņemto siltumu?
Mēneša laikā „Darīsim Kopā!” redakcija saņēma daudz jautājumu par siltumapgādi Rīgā. Mēs izvēlējāmies trīs raksturīgākās vēstules un pārsūtījām tās Rīgas domes Mājokļu un vides departamenta speciālistiem. Atbildes rīdziniekiem sniedz Apsaimniekošanas pārvaldes priekšniece Ingrīda Mutjanko.
Jaunas caurules – par puscenu!
- Detaļas
- Kategorija: Komunālie pakalpojumi
- Publicēts Ceturtdiena, 11 Oktobris 2018 14:34
Kādēļ mājas, kuras piedalās Rīgas pašvaldības programmā par līdzfinansējuma saņemšanu, kanalizācijas un ūdensvada cauruļu nomaiņas darbus uztic uzņēmumam Smart Comfort?
Pēc 2018. gadā pilsētas pašvaldības sāktās līdzfinansējuma programmas daudzas mājas svarīgus darbus var izpildīt par puscenu no kopējās izmaksu tāmes. Otru pusi apmaksā pašvaldība. Daudzas mājas, kuras pašvaldībā iesniegušas iesniegumu līdzfinansējuma piešķiršanai ūdensvada un kanalizācijas cauruļvadu sistēmas nomaiņai, darbus uztic uzņēmumam Smart Comfort.
10 naivi jautājumi par siltumu
- Detaļas
- Kategorija: Komunālie pakalpojumi
- Publicēts Ceturtdiena, 11 Oktobris 2018 20:49
Kad pieslēgs apkuri?
– Daudzi Rīgas iedzīvotāji kļūdaini gaida apkures pieslēgšanu masveidā, kad diennakts vidējā ārgaisa temperatūra trīs dienas būs noturējusies +8 grādu atzīmē. Diemžēl šī likuma norma nedarbojas jau ļoti sen. Māju apkuri nesāk un nebeidz AS Rīgas siltums. Tas notiek pēc mājas kopīpašnieku lēmuma, ko viņi pieņēmuši ar vairākuma balsojumu. Par lēmumu iedzīvotāji informē mājas pilnvaroto personu, ja tāda ir, vai arī pārvaldnieku, kurš ar lūgumu par apkures pieslēgšanu (vai atslēgšanu) vēršas AS Rīgas siltums.
„Mēs pat ūdeni nevarējām noslēgt!”
- Detaļas
- Kategorija: Komunālie pakalpojumi
- Publicēts Svētdiena, 19 Augusts 2018 12:39
Kam jāsedz remonta izdevumi par salietu dzīvokli, ja plīsis mājas koplietošanas ūdensvads? Kādas mājas Rīgā iedzīvotāji secinājuši, ka apsaimniekotājs par to neatbild
Šī gada pavasarī kādā dzīvoklī Salamandras ielā 3 Rīgā plīsa koplietošanas ūdensvads. Dzīvokļa īpašnieki bija pārliecināti, ka apsaimniekotājs ne tikai novērsīs avāriju, bet arī uzņemsies atbildību par notikušo, jo pēc normatīvajos aktos noteiktā tieši mājas apsaimniekotājs ir atbildīgs par koplietošanas inženierkomunikāciju stāvokli. Taču dzīvokļa īpašnieki piedzīvoja vilšanos, turklāt spēcīgu – tūlīt pēc notikušā cietušos apvainoja visos iespējamos grēkos un pieprasīja apmaksāt rēķinu vairāk nekā 400 eiro apmērā.
Ūdens gāzās kā strūklaka
Dainis atceras, ka avārija notika 3. aprīļa pēcpusdienā.