Jānis Abāšins: Kādēļ rodas lielākā daļa strīdu starp klientu un apdrošinātāju?
- Detaļas
- Kategorija: Ir problēma!
- Publicēts 03 maijs 2019
Lielākā daļa strīdu apdrošināšanas nozarē starp klientu un apdrošinātāju faktiski rodas nezināšanas dēļ, jo klients nav zinājis apdrošinātos riskus, nosacījumus un izņēmumus un uzskata, ka viņam par konkrēto gadījumu pienākas atlīdzība.
Savukārt apdrošinātājs vai apdrošināšanas starpnieks nav zinājis, ka klients nezina, jo ir taču viņam iedevis parakstīt līgumu, kurā viss rakstīts. Šādu domstarpību rezultāts lielā daļā gadījumu ir apdrošināšanas atlīdzības izmaksas atteikums.
Atrasts veids, kā mudināt izmantot modernākus skaitītājus
- Detaļas
- Kategorija: Komunālie pakalpojumi
- Publicēts 03 maijs 2019
Par garāku pārbaužu termiņu ūdens patēriņa skaitītājiem puslīdz nopietni tiek spriests kopš 2017. gada nogales. Ekonomikas ministrija ir sagatavojusi priekšlikumus, ar kuriem elektromagnētiskajiem un ultraskaņas ūdens patēriņa skaitītājiem par diviem gadiem ir pagarināts lietošanas periods no četriem gadiem uz sešiem gadiem.
“Rīgas siltuma” apkures tarifi pieaugs par 12%
- Detaļas
- Kategorija: Tarifi
- Publicēts 03 maijs 2019
Nākamajā apkures sezonā AS “Rīgas siltums” siltuma tarifi pieaugs par aptuveni 12%, šodien žurnālistiem paziņoja uzņēmuma valdes locekle Biruta Krūze.
Patlaban tarifs iesniegts saskaņošanai Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijā, un izmaiņu rezultātā maksa par vienu megavatstundu pieaugs no 44,39 eiro līdz 49,99 eiro bez pievienotās vērtības nodokļa.
“Varbūt pārvaldnieks mani var uznest?”
- Detaļas
- Kategorija: Ir problēma!
- Publicēts 03 maijs 2019
Divas reizes mēnesī nedarbojas daudzstāvu mājas lifts
“Bez Tabu” uzrunā kāds Pļavnieku iedzīvotājs. Aivars dzīvo daudzstāvu namā Akadēmiķa Mstislava Keldiša ielā, un apmēram divas reizes mēnesī nākas zvanīt liftu avārijas dienestam. Pērn lifts nedarbojās divas nedēļas, jo tika veikts remonts, nomainīta lifta iekšējā daļa un slēdži. Uzreiz pēc tam sākās, Aivara vārdiem sakot, lifta opera.
Cik daudz elektrības patērē telefona lādēšana?
- Detaļas
- Kategorija: Mājai
- Publicēts 03 maijs 2019
Neredzamie tērētāji “ēd” elektrību…
Domāju, ka ne reizi vien esat sevi pieķēruši domājam, cik tad jūsu mājā vai dzīvoklī elektrību patērē dažādas elektroierīces (un attiecīgi, cik tad šīs ierīces jums izmaksā!), par kuru darbību bieži aizmirstat. Piemēram, tās, kuras nedarbināt, taču neesat pavisam izslēguši, ļaujot tām darboties “standby” jeb gaidīšanas režīmā.
Aptauja: 68% mājokļa apdrošināšanas atlīdzību ir saistīti ar ūdens noplūdēm
- Detaļas
- Kategorija: Ziņas
- Publicēts 03 maijs 2019
68% no mājokļa apdrošināšanas atlīdzību pieteikumiem ir par ūdens noplūžu radītiem bojājumiem. Lai noplūdes laikus pamanītu, veļas un trauku mazgājamās mašīnas jālieto, kad cilvēki atrodas mājās un ir nomodā. "If Apdrošināšana" veiktajā aptaujā tika noskaidrots, ka tikai 55% no cilvēkiem Latvijā trauku un veļas mazgājamo tehniku vienmēr darbina, kad paši ir mājās.
Korupcijas ārprāts Rēzeknē!
- Detaļas
- Kategorija: Ziņas
- Publicēts 03 maijs 2019
Jau gadu pārtraukta mājas siltināšana iespējamās kukuļošanas un izmaksu uzpūšanas dēļ
Pirms diviem gadiem Rēzeknē uzsāka Zemnieku ielas 48. nama siltināšanas darbus. Kopš tā laika līdz šodienai nama iedzīvotāji par darbiem maksā krietni paaugstinātu maksu. Tomēr rēzeknieši jau gadu maksā ”pa tukšo”, jo pirms gada siltināšanas darbi tika apturēti un nekust no vietas. Zemnieku ielas nama remontdarbos atklājas uzpūstas izmaksas. Tāpat pret nama apsaimniekotāja ”Rēzeknes namsaimnieks” darbinieku notiek tiesvedība par kukuļa pieprasīšanu un saņemšanu no būvnieka, lai tas uzvarētu konkursā un varētu siltināt māju.
Vairāk rakstu...
- Jāveido jauni patēriņa ieradumi
- Vairāku daudzdzīvokļu māju īpašnieki nobalsojuši par dalību siltināšanas programmā
- Ventilācijas ierīkošana jau esošajiem logiem – ir vairāki risinājumi
- Padomju laika sērijveida dzīvokļi ir liels risks hipotekārā kredīta ņēmējiem
- Zināms, cik liels būs gāzes izdevumu pieaugums šogad