Piecdesmit pakalpojumu vienā iepakojumā
- Detaļas
- Kategorija: Pašvaldības
- Publicēts Trešdiena, 17 Oktobris 2012 17:24
Rīgā, Brīvības ielā 49/53 durvis vēris Rīgas pašvaldības klientu apkalpošanas centrs. Tagad vienuviet un vienlaikus iespējams nodot skaitītāju rādījumus, iesniegt sūdzību par pārvaldnieku, noskaidrot, kad jūsu mājai pieslēgs apkuri.
Rīgas domes klientu centri ik gadus apkalpo aptuveni 70 tūkstošus iedzīvotāju. Nelaime tikai tā, ka līdz šim dažādu pašvaldības uzņēmumu centri bija izmētāti pa visu pilsētu. Tagad Brīvības ielā 49/53 zem viena jumta darbu sākuši SIA Rīgas namu pārvaldnieks, SIA Rīgas ūdens un AS Rīgas siltums speciālisti. Atradusies vieta arī transporta uzņēmuma SIA Rīgas satiksme pārstāvjiem.
Turpmāk daudzus jautājumus būs iespējams atrisināt bez garas staigāšanas pa kabinetiem, jo visu minēto uzņēmumu speciālisti sēdēs plecs pie pleca, varēs cits no cita iegūt vajadzīgo informāciju un bez liekas kavēšanās pieņemt kopīgu lēmumu.
Pagaidām tā ir eksperimentāla sistēma. Bet skaidrs ir viens: ja tā darbosies, Rīgā var parādīties arī citi apvienotie centri. Aprēķināts, ka tādi vienlaikus var sniegt iedzīvotājiem līdz 50 dažādu pakalpojumu.
Nodot iesniegumu, paziņot skaitītāju rādījumus, pieteikt gaisa temperatūras pārbaudi dzīvoklī jaunajā centrā var darbdienās no plkst. 8.00 līdz 19.00, savukārt konsultanti strādā arī sestdienās no 10.00 līdz 15.00.