Rīgas namu pārvaldnieks: kur saņemt papīra kvītis ūdensskaitītāju rādījumu nodošanai?
- Detaļas
- Kategorija: Namu pārvalde
- Publicēts Trešdiena, 18 Decembris 2019 11:48
Cerams, ka lielākais vairākums rīdzinieku ir jau dzirdējuši, ka apsaimniekotājs Rīgas namu pārvaldnieks decembrī atkal sūtīs iedzīvotājiem papīra kvītis ūdensskaitītāju rādījumu nodošanai. Tomēr tās nesaņems visi apsaimniekošanas uzņēmuma klienti.
Atgādināsim, ka šī gada septembrī apsaimniekošanas uzņēmums Rīgas namu pārvaldnieks no saviem klientiem pārtrauca pieņemt papīra kvītis ūdensskaitītāju rādījumu nodošanai (visu laiku šīs kvītis bija dzīvokļa rēķina atgriežamā daļa). Iedzīvotājiem uzspieda rādījumus nodot elektroniski – vai nu ar tālruņa īsziņas palīdzību, vai izmantojot portālu e-parvaldnieks.lv. Klientiem, kuriem šie veidi nebija pieņemami, ieteica doties uz speciāliem rādījumu nodošanas kioskiem apsaimniekotāja filiāļu centros. Konservatīvās metodes piekritēji vai cilvēki, kuri fiziski nespēja izpildīt jaunās prasības, drīkstēja izmantot arī papīra kvītis, taču pēc tām katram pašam vienu reizi trijos mēnešos bija jāierodas kādā no Rīgas namu pārvaldnieka filiālēm.
Šo aktivitāšu rezultāts bija to klientu skaita samazinājums, kas izmantoja papīra kvītis. Ja augustā Rīgas namu pārvaldnieks papīra formātā saņēma rādījumus no aptuveni 40 000 dzīvokļu īpašnieku, tad novembrī – tikai no aptuveni 8500 klientiem.
Šī gada novembrī Rīgas mērs nomainīja uzņēmuma Rīgas namu pārvaldnieks valdi. Par valdes priekšsēdētāja pienākumu izpildītāju kļuva Ernests Saulītis, kurš, lieki nekavējoties, izdeva rīkojumu par iespēju ūdensskaitītāju rādījumu nodošanai izmantot papīra kvītis.
„Lēmums par papīra kvīšu atjaunošanu dzīvokļa ikmēneša rēķinos, lai to varētu izmantot klienti, kuri pieraduši to darīt, saistīts ar vairākiem faktoriem: pirmkārt, uzņēmuma pagaidu vadībai nešķiet pamatoti decembra svētku brīvdienās spiest klientus nākt uz filiālēm, lai saņemtu kvītis, otrkārt, cilvēki, kuri izmanto papīra kvītis, visticamāk, savus ieradumus nemainīs, tādēļ piespiest viņus pēc trim mēnešiem nākt uz filiāli pēc jaunām kvītīm ir ekonomiski nepamatoti. Treškārt, izvirzītais mērķis palielināt to klientu skaitu, kuri izmantos elektroniskos pakalpojumus, ir sasniegts,” norādīja uzņēmuma Rīgas namu pārvaldnieks pagaidu valdes priekšsēdētājs.
Ar šo paziņojumu ir skaidrs, ka papīra kvītis decembrī saņems tikai tie 8500 klienti, kuri iepriekšējos 3 mēnešos ir vērsušies uzņēmuma filiālēs.
„Ko, piemēram, darīt mums?” vaicā mājas Finiera ielā 7 Bolderājā iedzīvotāji. „Mūsu mājas iedzīvotāji nepārgāja uz elektronisku rādījumu nodošanu, bet arī pēc papīra kvītīm uz filiāli nesteidzās. Pagājušajā mēnesī no vienas mājas kāpņutelpas ūdensskaitītāju rādījumus nodeva tikai 2 dzīvokļi.”
Kā noskaidrojās uzņēmumā Rīgas namu pārvaldnieks, tiem dzīvokļu īpašniekiem, kuri netika vērsušies filiālēs ar lūgumu izsniegt papīra kvītis, automātiski tās izsniegtas netiks. Katram dzīvokļa īpašniekam ir tiesības vērsties filiālē ar lūgumu atjaunot iespēju nodot ūdensskaitītāja rādījumus papīra formātā, izmantojot no ikmēneša dzīvokļa rēķina nogriežamo papīra kvīti.
Uzņēmuma Rīgas namu pārvaldnieks filiāļu adreses un darba laikus jūs varat redzēt tabulā.