Klientus atkal apkalpo klātienē
- Detaļas
- Kategorija: Komunālie pakalpojumi
- Publicēts Piektdiena, 11 Marts 2022 19:39
„Kaut arī ārkārtējā situācija ir beigusies,” raksta Jānis Zeps, „tomēr uzņēmuma Rīgas ūdens klientu apkalpošanas centrs joprojām slēgts. Kādēļ tā?”
Uzņēmumā Rīgas ūdens mums paskaidroja, ka klientu iecienītais apkalpošanas centrs Rīgā, Brīvības ielā 49/53, arī pēc 1. marta turpinās strādāt pēc iepriekšēja pieraksta. Pieteikties iespējams pa tālruni 80002122. Klientu zināšanai – ierodoties centrā, jānēsā medicīniskā maska.
„Man ir jautājumi par avārijas remontu, kas mūsu mājā tika veikts 2021. gada beigās. Kā pašlaik, pēc ārkārtējās situācijas atcelšanas, var nokļūt pie uzņēmuma Rīgas namu pārvaldnieks speciālistiem?” jautā Larisa Kalēja.
Uzņēmumā Rīgas namu pārvaldnieks saņēmām atbildi, ka, sākot no 1. marta, klientu pieņemšana klātienē ir atjaunota. Apmeklēt teritoriālos iecirkņus un klientu apkalpošanas centru Brīvības ielā 49/53 iespējams tikai pēc iepriekšēja pieraksta (pierakstīties iespējams internetā, izmantojot vietni https://rnp.reservio.com vai pa tālruni 8900). Savukārt pārējie uzņēmuma Rīgas namu pārvaldnieks klientu apkalpošanas centri apmeklētājus pieņem dzīvās rindas kārtībā.
Rīgas namu pārvaldnieka klientu apkalpošanas centru adreses Rīgā
■ Aleksandra Čaka iela 42
■ Zebiekstes iela 8
■ Maskavas iela 168
■ Brīvības gatve 430A
■ Mārtiņa iela 7
■ E.Smiļģa iela 46
■ Tilta iela 11
■ Brīvības iela 49/53 – tikai pēc iepriekšēja pieraksta
Klientu centru darba laiki
P: 10.00–19.00
O: 8.00–16.00
T: 8.30–17.00
C: 10.00–18.00
Pk: 8.30–16.00