Čiekurkalns: „Ziemā mēs salstam, kas mūs glābs?”
- Detaļas
- Kategorija: Komunālie pakalpojumi
- Publicēts Piektdiena, 17 Septembris 2021 16:04
„Mani ļoti uztrauc mūsu 105 dzīvokļu lielās mājas apsaimniekošana. Mēs jau gadu cīnāmies par to, lai visi mājas iedzīvotāji būtu vienādi nodrošināti ar apkuri un karsto ūdeni. Pagājušajā ziemā dažos dzīvokļos temperatūra nebija augstāka par 15–16 grādiem, ir problēmas ar karstā ūdens cirkulāciju. Neviens nevar izskaidrot, kāds tam iemesls, un neviens arī neko nedara.”
Atbild Rīgas mērs Mārtiņš Staķis:
– Šogad es apmeklēju visus Rīgas pašvaldības uzņēmumus un zinu, ka uzņēmums Rīgas namu pārvaldnieks (RNP) ir pārliecinošs līderis neapmierināto klientu skaita ziņā. Vēlos atgādināt, ka pagājušā gada septembrī uzņēmumā darbu sāka jauna valde. Vai es cerēju, ka jaunie uzņēmuma vadītāji gada laikā varēs atrisināt visas problēmas? Tas būtu lieliski, bet, saprotams, ka nav reāli. RNP problēmas ir krājis ne mazāk kā divdesmit gadu laikā.
Galvenā mana prasība jaunajai uzņēmuma vadībai bija parādu par apkuri skaita samazināšana, lai šajā gadā mēs neatģistos situācijā, kad kādā no mājām atkal ir pārāk daudz nemaksātāju, tādēļ viņiem nav iespējams pieslēgt apkuri. Ar šo uzdevumu, pēc RNP valdes ziņojumiem, viņi samērā labi tiek galā. Darbs ar parādniekiem ir uzlabojies, un esmu saņēmis solījumu, ka problēmu ar apkures pieslēgšanu nebūs.
Vai ir samazinājies ar apsaimniekošanas uzņēmuma darbu neapmierināto klientu skaits? Jā, samazinājums ir daži procenti (no 50% uz 48% – red. piezīme), bet neapmierinātība joprojām ir ārkārtīgi liela. Es pret to izturos tā: kamēr sūdzību skaits par RNP darbu nepieaug, jaunā uzņēmuma valde saglabās manu uzticību. Ja sūdzību skaits atkal ies augšup, būs jārisina uzņēmuma vadības maiņas jautājums. Man šķiet, ka ikviena pašvaldības uzņēmuma novērtēšanas galvenais kritērijs ir klientu apmierinātība.
Prasīt no RNP vai cita pašvaldības uzņēmuma peļņu nav mūsu pašmērķis. Galvenais mērķis ir šo uzņēmumu darbs rīdzinieku interesēs. Vērosim, cik drīz ar RNP darbu apmierināto klientu skaits pārsniegs neapmierināto skaitu. Pagaidām līdz tam vēl tālu...