Viss kas jāzin par savu māju!

Darīsim KOPĀ!

Kuram ir pienākums lauzt sienu?

Pixabay.com

„Mūsu dzīvoklī notika karstā ūdens stāvvada avārija – sākās noplūde,” stāsta Sigita. „Pēc izsaukuma ieradās uzņēmuma Siltumserviss Rīga avārijas brigāde. Meistari pieprasīja mums pilnībā demontēt duškabīni un noņemt fl īzes, lai atrastu caurules plīsumu. Mēs izpildījām šo prasību jau nākamajā dienā, lai ātrāk nodrošinātu remontu, un paziņojām to meistaram, bet viņš ieradās mainīt stāvvadu tikai ceturtajā dienā.

Es biju aizkaitināta, jo visas šīs četras dienas mēs pavadījām pie izjauktas komunikāciju šahtas, bez duškabīnes un iespējas nomazgāties. Kad meistars tomēr ieradās, viņš bija iereibis, necenzēti lamājās un nenovilka ielas apavus. Es mājās biju viena pati, un man nepavisam nebija patīkami. Vai šī kavēšanās ar remontdarbiem un meistara uzvedība uzskatāma par normālu?”

Komentē Siltumserviss Rīga pārstāve Elīna Silionova:

– Dzīvokļa īpašuma likuma 10. panta septītā daļa noteic, ka dzīvokļa īpašniekam ir pienākums nodrošināt iespēju dzīvoklī veikt darbus, kas nepieciešami komunikāciju, būvkonstrukciju un citu ar mājas ekspluatāciju saistītu elementu ierīkošanai un normālai funkcionēšanai, tāpēc dzīvokļa īpašniekiem tiešām vajadzēja pašiem demontēt duškabīni un fl īzes, lai atvērtu komunikāciju šahtu un nodrošinātu mūsu darbiniekiem iespēju veikt remontu un atjaunot karstā ūdens padeves sistēmas darbību.

– Cik ātri meistariem bija jāveic ārpuskārtas remonts dzīvoklī pēc tam, kad iedzīvotāji viņiem bija nodrošinājuši piekļuvi?

– Remontdarbus mēs vienmēr veicam pēc iespējas ātrāk. Diemžēl jāņem vērā, ka dažās situācijās gaidīšanas laiks ievelkas. Iemesls var būt nopietna avārijas situācija citā mājā, uz kuru meistari reaģē bez kavēšanās, vai papildu defekti, kas atklājas remonta laikā un to pagarina.

– Vai, ieejot dzīvoklī, ielu apavus santehniķim vajadzēja novilkt?

– Mūsu darbinieku un klientu ērtībām mēs visus meistarus nodrošinām ar vienreizlietojamām bahilām.

– Kur sūdzēties, ja santehniķis ieradies alkohola reibumā?

– Par jebkurām problēmām, kuras rodas ar mūsu darbiniekiem, iedzīvotāji ir aicināti ziņot, zvanot uz mūsu Klientu apkalpošanas centra bezmaksas tālruni 80000610 vai rakstot uz e-pastu Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.. K

Numuru arhīvs: spied un lasi!