“Neesam saņēmuši apsaimniekotāja atskaiti!”
- Detaļas
- Kategorija: Ir problēma!
- Publicēts Sestdiena, 20 maijs 2017 11:13
“Iepriekšējā avīzes ”Darīsim Kopā!” numurā jūs rakstījāt, ka jau aprīļa mēnesī dzīvokļu īpašniekiem no apsaimniekotāja ir jāsaņem atskaite par izpildītajiem darbiem 2016. gadā un izlietotajiem dzīvokļu īpašnieku samaksātajiem līdzekļiem. Iepriekšējos gados šādas atskaites no Rīgas namu pārvaldnieka mēs saņēmām savās pastkastītēs. Kādēļ šogad apsaimniekotājs nav atsūtījis atskaiti? Kur saņemt informāciju? Mūs apsaimnieko iecirknis Daugava”. Marija, Rīgā, Ķengaragā
Uzņēmumā Rīgas namu pārvaldnieks avīzes pārstāvim paskaidroja, ka šogad tik tiešām atskaites netiks automātiski izsūtītas visiem dzīvokļu īpašniekiem.
Taču, sākot no 2017. gada 20. aprīļa ar apsaimniekotāja atskaitēm var iepazīties vortālā www.e-parvaldnieks.lv vai personīgi, vēršoties vienā no 10 uzņēmuma Rīgas namu pārvaldnieks klientu apkalpošanas centriem Rīgā.
Svarīgi ievērot, ka interneta vortālā www.e-parvaldnieks.lv var reģistrēties tikai dzīvokļa īpašnieks. Pēc reģistrēšanās lietotājam ir pieejamas kā atskaites, tā tāmes par beidzamajiem gadiem.
Ja dzīvokļa īpašnieks izvēlas doties uz klienta apkalpošanas centru, tad viņam jāņem līdzi pase vai ID-karte, vai arī dzīvokļa īpašnieka izsniegta pilnvara. Centra darbinieki nekavējoties izkopēs 2016. gada atskaiti, bet, ja cilvēks vēlēsies vairāk, tad arī – tāmes un atskaites par iepriekšējiem gadiem.