Beidzas daudzdzīvokļu mājas kalpošanas termiņš. Ar ko sākt atjaunošanu?
- Detaļas
- Kategorija: Ir problēma!
- Publicēts 07 maijs 2019
Kamēr lielākā daļa daudzdzīvokļu namu iemītnieku rosās pa saviem mājokļiem, malā pabīdot rūpes par pašu ēku uzturēšanu, klusām ir pielavījusies kāda problēma: nami pārsvarā ir veci, daudzām tipveida mājām tuvojas kalpošanas termiņa beigas. Skaidrojam, ko apsekot un renovēt vispirms.
Kāpēc jāmaksā par nepatērētu ūdeni? Cik tas likumīgi?
- Detaļas
- Kategorija: Ir problēma!
- Publicēts 07 maijs 2019
“Dzīvoju daudzdzīvokļu mājā. Nesaprotu, kā var veidoties ūdens patēriņa starpība un kāpēc man jāmaksā par ūdeni, ko neesmu lietojusi. Skaitītāja rādījumus vienmēr nododu laikus.”
Jaunajā apkures sezonā samazināsies apkures tarifs Rēzeknē
- Detaļas
- Kategorija: Tarifi
- Publicēts 07 maijs 2019
No 1.decembra varētu samazināties siltumenerģijas tarifs Rēzeknē, liecina paziņojumi oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Siltumapgādes uzņēmums AS "Rēzeknes siltumtīkli" Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijai (SPRK) iesniedzis tarifa projektu koģenerācijas stacijā Rīgas ielā 1/ Rancāna ielā 5 ražotājai siltumenerģijai, kas paredz 8,32% samazinājumu. Proti, pašlaik tarifs ir 33,28 eiro par vienu megavatstundu (MWh), bet no decembra tas varētu būt 30,51 eiro par MWh.
Par īres līguma pārtraukšanu mājas kapitālā remonta vai nojaukšanas dēļ
- Detaļas
- Kategorija: Ir problēma!
- Publicēts 07 maijs 2019
Vai mājas saimnieks var izlikt no dzīvokļa, ja neesam pierakstīti zemesgrāmatā? Saimnieks vēlas māju demontēt vai renovēt, bet līgums ir. Esam pierakstīti ar nepilngadīgiem bērniem, parādu nav.
Jumta aprūpe vasarā. Kas jādara kārtīgam saimniekam?
- Detaļas
- Kategorija: Mājai
- Publicēts 07 maijs 2019
Siltā sezona ir piemērotākais laiks jumtu tīrīšanai, krāsošanai vai pat jauna jumta uzlikšanai, turklāt der izmantot atlaides jumta klājumu materiāliem. Pētot atlaides, protams, jāatceras vecā patiesība, ka skopais maksā divreiz, tāpēc labāk izvēlēties pārbaudītus tirgotājus un materiālus.
Jānis Abāšins: Kādēļ rodas lielākā daļa strīdu starp klientu un apdrošinātāju?
- Detaļas
- Kategorija: Ir problēma!
- Publicēts 03 maijs 2019
Lielākā daļa strīdu apdrošināšanas nozarē starp klientu un apdrošinātāju faktiski rodas nezināšanas dēļ, jo klients nav zinājis apdrošinātos riskus, nosacījumus un izņēmumus un uzskata, ka viņam par konkrēto gadījumu pienākas atlīdzība.
Savukārt apdrošinātājs vai apdrošināšanas starpnieks nav zinājis, ka klients nezina, jo ir taču viņam iedevis parakstīt līgumu, kurā viss rakstīts. Šādu domstarpību rezultāts lielā daļā gadījumu ir apdrošināšanas atlīdzības izmaksas atteikums.
Atrasts veids, kā mudināt izmantot modernākus skaitītājus
- Detaļas
- Kategorija: Komunālie pakalpojumi
- Publicēts 03 maijs 2019
Par garāku pārbaužu termiņu ūdens patēriņa skaitītājiem puslīdz nopietni tiek spriests kopš 2017. gada nogales. Ekonomikas ministrija ir sagatavojusi priekšlikumus, ar kuriem elektromagnētiskajiem un ultraskaņas ūdens patēriņa skaitītājiem par diviem gadiem ir pagarināts lietošanas periods no četriem gadiem uz sešiem gadiem.