Viss kas jāzin par savu māju!

Darīsim KOPĀ!

Iedzīvotāju naudai patīk, ka to skaita

Uzņēmuma Rīgas namu pārvaldnieks speciālisti atbild uz klientu jautājumiem

Katrs daudzdzīvokļu mājas iedzīvotājs labprāt gribētu aprunāties ar pārvaldnieku, lai sev interesējošos jautājumus uzdotu personīgi. Taču personīga tikšanās visbiežāk nav iespējama, tādēļ jautājumus uzņēmumam Rīgas namu pārvaldnieks ērti var uzdot ar mūsu avīzes starpniecību. Rakstiet mums uz adresi Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt. un atbildes saņemsiet avīzē ”Darīsim Kopā!“.

Lasīt tālāk...

Mājā nav ūdens, vainīga ziema

Kā rīkoties, ja mājā aizsalušas caurules, un kurš maksās par atkausēšanu?

Janvārī, kā jau tas ziemas mēnesī pieklājas, Latvijā uznāca sals. Kam par to prieks, bet kam – gluži otrādi? Redakcijā vērsās cilvēki, kuriem ar sala iestāšanos aizsala ūdensvads. Kaut arī daudzās mājās šī nelaime ir pazīstama un notiek katru gadu, tik un tā jautājumi dzīvokļu īpašniekiem ir nemainīgi: «Kam prasīt palīdzību, lai ūdensvadu atkausētu? Cik ātrā laikā atbildīgo dienestu darbiniekiem ir jāierodas un jāsniedz palīdzība?»

Avārija Mildas ielā

– Es jau piecpadsmit gadus dzīvoju divistabu dzīvoklī Mildas ielā 2, Rīgā, – stāsta Ludmila. Senāk ūdensvads strādāja labi, bet nu jau beidzamos divus gadus pēc kārtas, caurules aizsalst. Pie kam bez ūdens palieku tikai es, bet pirmajā stāvā dzīvojošie kaimiņi nežēlojas. Esmu otrās grupas invalīde, un, kad ūdensvads atkal ir aizsalis, ūdeni sagādāt man ir ļoti sarežģīti.

Lasīt tālāk...

Jaunā parauga ūdensskaitītāji glābj no pārmaksāšanas?

Pēc jaunu ūdens patēriņa skaitītāju ar attālināto nolasīšanas sistēmu uzstādīšanas mājā tik tiešām ievērojami samazinās ūdens korekcija. Taču tikai tādā gadījumā, ja viss izdarīts pareizi

Šajā rudenī pašvaldības apsaimniekošanas uzņēmums Rīgas namu pārvaldnieks aicināja daudzus iedzīvotājus pārdomāt jaunu un precīzu skaitītāju ar attālināto ūdens patēriņa nolasīšanas sistēmu uzstādīšanas nepieciešamību. Aptaujas anketas par minēto darbu veikšanu tika izsūtītas visu to māju dzīvokļu īpašniekiem, kurās ūdens korekcija sasniedz 20%. Tomēr, kā informēja uzņēmuma pārstāvis, skaitītāju nomaiņai piekrituši tikai astoņu māju dzīvokļu īpašnieki.

Nelaime tā, ka iedzīvotāji jauno skaitītāju efektivitātei netic. Cik šāds aizspriedums ir pamatots? Atbildi noskaidrojām kopā ar Latvijas Ūdens un gāzes lietotāju asociācijas (LUGLA) speciālistiem.

Lasīt tālāk...

Cauruļu aizsalšana beidzas ar… ugunsgrēku

Kolīdz Latvijā nostabilizējas negatīva āra gaisa temperatūra, tā redakcija saņem iedzīvotāju sūdzības par vienu tēmu: „Mūsu mājā ir aizsalis ūdensvads! Ko darīt?” Speciālisti visi kā viens dod padomu vērsties pie apsaimniekotāja un atgādina, lai iedzīvotāji nesāk atkausēšanas darbus paši.

Uzņēmumā Rīgas ūdens ir zināms ne viens vien gadījums, kad iedzīvotāju pašdarbība, ir beigusies ar ugunsgrēku. Tas notiek tādēļ, ka cauruļu aizsalšana mūra vai blokmājās notiek reti, bet koka mājās – pat ļoti bieži. Visparastākais ugunsgrēka cēlonis ir darbība bez apdomas, jo izmisušie cilvēki atkausēšanai izmanto atklātu liesmu! Tā darīt ir kategoriski aizliegts, jo ir slikti dzīvot bez ūdens, bet pavisam slikti būs tad, kad nebūs vairs mājoklis…

Lasīt tālāk...

Rīgā skalo ūdensvadu

Ar vairāku maģistrālo ūdensvada posmu pie Zaķumuižas sūkņu stacijas skalošanu sākusies sistemātiskā Rīgas ūdensvadu skalošanas programma, kas turpināsies līdz 2020. gadam un aptvers visu galvaspilsētu.

Kā informēja Rīgas ūdens pārstāvis Artūrs Mucenieks, tās realizācijas rezultātā uzlabosies ūdens kvalitāte un līdz minimumam tiks samazinātas padotā ūdens uzduļķošanās iespējas.

Lasīt tālāk...

Nomainīt caurules un ieekonomēt uz remonta izmaksām?

Teju vai visām padomju gados būvētajām daudzstāvu daudzdzīvokļu mājām Rīgā ir nepieciešama steidzama aukstā un karstā ūdens, kā arī kanalizācijas stāvvadu nomaiņa. Uzziniet, kā apjomīgos remontdarbus veikt pēc iespējas izdevīgāk iedzīvotājiem!

Katru rudeni – sākot no oktobra vidus – pašvaldības īpašumā esošo māju dzīvokļu īpašnieki saņem apsaimniekotāja sagatavoto Mājas apsaimniekošanas un plānoto remontdarbu tāmi nākamajam gadam. Daļa no šīs tāmes ir arī nākamā perioda remontdarbu plāns.

Ko darīt, ja ieraugāt, ka apsaimniekotājs ir ieplānojis jūsu mājā karstā un aukstā ūdens stāvvadu kā arī apakšējas ūdens sadales cauruļvadu nomaiņu, un tam paredzējis tērēt desmitiem tūkstošus eiro?

Lasīt tālāk...

Nekārtības ar siltumu!

Kam sūdzēties, ja radiatori silda tikai mazliet, no karstā ūdens krāna tek viegli remdens ūdens, bet rēķini par siltumenerģiju pārsniedz jebkuras pieklājības robežas? Piedāvājam situācijas atrisināšanas oficiālo versiju

Rīgas mērs Nils Ušakovs ir apsolījis, ka oktobra mēneša otrajā nedēļā siltumpadeve būs nodrošināta visās mājās, kuras apsaimnieko pašvaldības uzņēmums Rīgas namu pārvaldnieks (turpmāk – RNP). Uzņēmuma Komunikācijas nodaļas projektu vadītāja Santa Vaļuma žurnālistu jautājumus nodeva uzņēmuma speciālistiem un viņi visi vienā tikšanās reizē izstāstīja, kā jārīkojas rīdziniekiem – RNP klientiem gadījumos, ja siltuma pieslēgšanas laikā izrādās, ka viņu mājā ar siltumpiegādi viss nav kārtībā.

Lasīt tālāk...

Numuru arhīvs: spied un lasi!