Viss kas jāzin par savu māju!

Darīsim KOPĀ!

Kā sazināties ar uzņēmumu Latvijas Gāze?

Facebook.com / Latvijas Gāze

„Iepriekš, apmaksājot Latvijas Gāzes (LG) pakalpojumus, izmantoju automātisko maksājumu funkciju bankā Swedbank,” raksta pensionāre Ksenija. „No jūlija man no LG rēķinus vairs nesūta, bet es vēlētos noskaidrot, kā man turpmāk pēc cenu paaugstināšanās maksāt par gāzi. Es internetu neizmantoju, sazvanīt pa tālruņiem uzņēmumu, turklāt zvanot jebkurā diennakts laikā, divu nedēļu laikā nav iespējams. Vienu reizi skaitītāju rādījumus nosūtīju pa tālruni 155 un par šo sarunu saņēmu rēķinu 15 eiro apmērā. Manuprāt, tā ir laupīšana! Tad es aizbraucu uz Vagonu ielu 20 Rīgā, kur agrāk bija klientu pieņemšanas centrs, taču tagad tur ir kaste rādījumiem, bet klientus vairs nepieņem. Pie ieejas pulcējās veci cilvēki, tostarp invalīdi, vieni bija apjukuši, citi – sašutuši. Vai iespējams LG rēķinus saņemt pa pastu vai īsas ziņas veidā uz tālruni? Vai tiks atsākta apmeklētāju pieņemšana?” 

Atbild Latvijas Gāzes pārstāve Anastasija Pētere:

– Pensionāriem, kuri neizmanto internetu, ir divi varianti, kā sazināties ar mums – zvanīt pa tālruni 67869866 (darbadienās – no 8.00 līdz 18.00). Lai sazvanītu, labāk zvanīt laikā līdz 10.00 un pēc 15.00. Var rakstīt mums uz pasta adresi: Vagonu iela 20 Rīga, LV-1009. Katram gadījumam uzņēmuma elektroniskā pasta adrese: Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.. Apmeklētāju pieņemšanas nodaļas nav.

 

Atbild AS Gaso pārstāve Jana Rubinčika:

– Spriežot pēc lasītājas uzdotajiem jautājumiem, runa ir nevis par AS Gaso, kas ir sistēmas operators, bet gan par dabasgāzes tirgotāju, kuru Latvijā ir vairāk nekā 10. Sava tirgotāja nosaukumu var atrast līgumā vai rēķinā. Visi jautājumi, kas saistīti ar gāzes rēķiniem, ir jāadresē dabasgāzes tirgotājiem, jo Gaso gāzi netirgo un rēķinus par gāzi neizraksta.

Mūsu klientu apkalpošanas centram ir divi tālruņa numuri – 155 un 67369938.

Problēma ir tāda, ka daudzi lietotāji, tostarp pat tie, kas prot izmantot internetu, turpina iesniegt skaitītāju rādījumus pa vecam – zvanot uz mūsu informatīvajiem tālruņiem. Gaso aicina gāzes lietotājus izmantot ātrākus un ērtus skaitītāju rādījumu iesniegšanas veidus – klientu portālā Gasomans.gaso.lv vai nosūtot SMS uz tālruni 155. Tas prasīs tikai dažas minūtes un dos iespēju veciem cilvēkiem, kuriem nav pieejams internets vai trūkst SMS nosūtīšanas prasmju, sazvanīt Gaso skaitītāju rādījumu iesniegšanai. Cik maksā zvans uz 155 numuru, ir atkarīgs no zvanītāja telefona sakaru operatora. Mēs iesakām izmantot stacionāro numuru 67369938, tam sakaru operatori nepiemēro paaugstinātu tarifu.

Gaso klientu apkalpošanas centrs visnoslogotākais ir rādījumu iesniegšanas laikā – mēneša beigās un nākamā mēneša pirmajā datumā, bet mūs ir iespējams sazvanīt. Septembrī vidējais savienojuma garums bija 1 minūte 50 sekundes.

 

Informāciju par datu nosūtīšanu, izmantojot SMS, iespējams atrast Gaso tīmekļa vietnē: https://www.gaso.lv/skaititaja-radijumu-pazinosana.

Vagonu ielā 20 Rīgā ir Gaso pašapkalpošanās punkts, kur klienti var iesniegt iesnieguma formu, kas saistīta ar uzņēmuma pakalpojumiem. Punkts ir paredzēts dažādu tehnisko jautājumu risināšanai, taču galējā situācijā tur var atstāt informāciju par skaitītāja rādījumiem, ja klients to patiešām nevar izdarīt ar īsziņu, caur portālu mans.gaso.lv vai sazvanot, taču skaitītāja rādījumu apstrāde ma­nuāli aizņem daudz vairāk operatoru laika, salīdzinot ar datiem, kuri iesniegti elektroniski.

Atsākt klientu klātienes apkalpošanu uzņēmumā pašlaik nav plānots.

Numuru arhīvs: spied un lasi!