Ūdensskaitītāju rādījumus nevarēs iesniegt e-pastā

Lai optimizētu sniegto pakalpojumu klāstu, no šī gada janvāra Rīgas ūdens ūdensskaitītāja rādījumus vairs nebūs iespējams nodot, sūtot e-pastu. Šāds lēmums pieņemts, jo klientu portālā un SMS formā ziņotie rādījumi sistēmā tiek apstrādāti automātiski, bet e-pastu apstrāde, kas ir manuāls process, prasa papildu laiku salīdzinājumā ar pārējiem ziņošanas kanāliem.

Klientus, kas iepriekš nodevuši rādījumus e-pastā, Rīgas ūdens aicina turpmāk izmantot uzņēmuma klientu portālu, kur var ērti ne tikai nodot rādījumus, bet arī veikt rēķinu apmaksu un skatīt citu ar patēriņu vai ar līgumu saistītu informāciju. Klientiem ir iespēja sūtīt īsziņu ar ūdensskaitītāju rādījumiem vai paziņot tos telefoniski. „Ja nepieciešama palīdzība rādījumu ziņošanas kanāla izvēlē vai klientu portāla lietošanā, zvaniet darba laikā uz bezmaksas informatīvo tālruni 80002122, un mēs individuāli palīdzēsim rast risinājumu,” aicina Rīgas ūdens administrācija. 

Ik mēnesi rādījumu ziņošanas laikā no klientiem tiek pieņemti un apstrādāti vairāk nekā 16000 ūdensskaitītāju rādījumi (te runa ir par mājas kopējiem skaitītājiem).